standy

Różne form reklamy – standy itp.

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Każdy szanujący przedsiębiorca o tym wie. Zdaje sobie sprawę, że musi być rozpoznawalny. Klienci muszą wiedzieć, że dana firma istnieje. Bez tego prowadzenie firmy jest bez sensu. Po co w takim razie zakładać i prowadzić firmę? Dla samej idei?

Standy przyniosą zyski?

standyFirmę zakłada się z myślą o osiąganych zyskach. Jeżeli nie jesteśmy widoczni na rynku, to tak jakby nas nie było. Trzeba się reklamować. Każda firma stosuje różne metody. Jedna skupia się tylko na reklamie internetowej. Drugiej wystarczy ogłoszenie w gazecie. Najmniejszy problem mają małe, osiedlowe sklepy. Wykorzystują standy, na których umieszczają informację o rabatach, promocjach. W takim przypadku polecane standy są skuteczną metodą. Najprostszą metodą jest wykorzystanie stojaków. Korzystanie ze stojaków nie sprawdza się w każdym przypadku. Nie ma jednak reguły. Wszystko zależy gdzie stojaki reklamowe postawimy. Wyróżniamy różne modele stojaków. Niektóre stojaki na ulotki mają wiele przegródek, niektóre mniej. Zdarza się, że stojaki na ulotki są omijane przez klientów. Przyjęło się, że materiały tam umieszczone są niewartościowe, mało istotne. Większość ludzi traktuje je jako stojak na makulaturę. Lepsze opinie mają regały. W sklepach regały są podstawowym wyposażeniem. Stawianie produktów na regały sklepowe ma swoje psychologiczne odzwierciedlenie. Na górne półki stawia się produkty droższe, na niższych towar niższej jakości. Najwięcej porządku jest na magazynie. Magazynier utrzymuje regały magazynowe w odpowiednim porządku.

Odpowiedzialny jest za stany magazynowe. Dba, aby towaru nigdy nie zabrakło na stanie. Produkowanie regałów, jak i stojaków to nie prosta sprawa. Producent musi dbać o odpowiednią jakość materiałów. Muszą być wytrzymałe i solidne.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.